De er ikke til forandring, men gerne til fornyelse

Selvbetjeningsbutikkerne har ikke forandret sig i mangfoldige år. Man triller år efter år gennem gangene med sin traditionelle indkøbsvogn, og da varerne er stablet op i begge sider, så er det bare at række ud og fylde i vognen. Herefter hen til kassen, stå i kø, igennem kassen, et hastigt tjek på kassestrimlen, ud til¤bilen med varerne og¤futte hjem.

Uanset, at selvbetjeningsbutikkerne ikke gennem årene i det store og hele har forandret sig, så er kunderne i større og større udstrækning ellevilde med at handle i disse butikker.

Selvbetjeningsbutikken er en fantastisk opfindelse. Der forandres i årti efter årti ikke noget ved systemet, det fungerer perfekt!

Da selvbetjeningsprincippet i sin tid begyndte at brede sig, talte man om en revolution i detailhandlen. Det¤var det mildest talt også.

Nu taler man alligevel igen om en ny revolution i detailhandlen. Denne gang forårsaget af ny teknik på mange områder. Men det bliver ikke en revolution, men¤blot en udvikling.

Firmaer, som handler med butiksinventar og butiksudstyr, må have gode muligheder for afsætning i de kommende år.

- Selvbetjeningsbutikkerne er interesseret¤i¤fornyelse.

 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?