Den driftige amerikanske soft drink virksomhed Dr. Pepper/7 Up planlægger at lancere en række nye mælkeprodukter i løbet af 2004.

De nye mælkedrikke skal udvikles med henblik på at nå de unge voksne forbrugere, som finder det eksisterende marked for mælkedrikke kedeligt.

Ideen med de nye Dr. Pepper/7 Up mælkeprodukter er et godt initiativ, som utvivlsomt vil blive imødeset med stor interesse, for en trend blandt flere og flere unge er nemlig, at man sagtens kan more sig uden at drikke sig skæv i øl og spiritus. Men den helt suveræne sidegevinst er, at piger mere og mere kun vil scores af fyre, som betryggende kan køre eller følge dem hjem.

Det er meningen, at der skal komme 5 nye produkter med blandt andet chokolade, karamel og pina colada smag.

Navnet på de nye mælkedrikke er allerede fundet og det vil utvivlsomt gå lige ind:
Raging Cow - Rasende Ko.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?